25. august 2015

Da er dagen her. Opp av sofaen folkens! Godt valg!MDG_Venneslaflyer

Da er debatten i Vennesla dokumentert i Vennesla Tidende opp til flere ganger. Flyktningepolitikken vår er nevnt, og ønsket om å gjøre Hunsøya til en boltreplass for små, grønne bedrifter, restauranter, hotell og kulturarena. Vi trenger ikke enda et kjøpesenter i regionen. Men det står at vi ønsker å skrote eiendomsskatten, og dette er feil. Jeg stemte for å beholde eiendomsskatten slik den er i dag.

Onsdag 2 september har førstekandidaten vår Stina Lorås Hessaa deltatt i sin aller første politiske debatt i Vennesla Kulturhus. Vi håper vi klarte å sanke noen stemmer til det grønne skiftet og for en bærekraftig framtid i vår kommune!

grønn_ungdom

Tirsdag 1 september var det skoledebatt i de videregående skolene i Vennesla. Førstekandidat Stina Lorås Hessaa stod på stand for å støtte opp om de dyktige ungdomspolitikerne våre!

Vil du hjelpe Miljøpartiet de Grønne i Vennesla i Valgkampen? Send en epost til vennesla@mdg.no

Radiointervju 25.08.2015

Radiointervju med 1.kandidaten vår Stina Lorås Hessaa på Radio Loland tirsdag 25.08 kl 09.30!

Artikkel i Vennesla Tidende 19.08.2015

1.Kandidat Stina Lorås Hessaa ble intervjuet i Vennesla Tidende 19.august. Du kan lese intervjuet her: